صفحه اصلی اخبار
اخبار 5040
۴ مهر ۱۳۹۲

لطفا خود را معرفی کنید و سمت شما در این شرکت چیست؟

بنده خسرو خسروانی به عنوان مدیر پشتیبانی شکایات و پیگیری در شرکت 5040 مشغول به خدمت رسانی هستم

هدفتان از کار در این شرکت چیست؟

بنده در قسمتی مشغول به کار هستم که رضایت مشتری برایم مهمترین هدف است

کارهایی را که تاکنون در این شرکت انجام داده اید؟

خدارا شاکرم که تاکنون هرکاری که از من چه در قسمت فروش و چه در قسمت شکایات و پیگیری در شرکت از من خواسته شده توانسته ام به بهترین نحو انجام بدهم

می توانید چند نمونه از موفقیت های کارتان را برایمان نام ببرید؟

خدارا شاهد میگیرم که هر زمان که مشکل و یا مسئله ای مطرح شده از طرف مشتریان را به سرانجام رسانده ام و باعث خشنودی مشتری می شود به عنوان یک موفقیت به آن نگاه می کنم و به آن افتخار میکنم

انتظار دارید در چند سال آینده شرکت 5040چه جایگاهی داشته باشد؟

امیدوارم شرکت 5040 در آینده ای نزدیک در قله های رفیع پیشرفت و توسعه قرار گرفته و از جمله شرکت های محبوب و مورد امین مردم عزیزمان قرار بگیرد 

 وضعیت شرکت  از زمان شروع به کارتان تا به الان را مقایسه نمایید. 

آن زمان هم شرکت کوچک بود هم پرسنل کم بودند.اما با سعی و تلاش دسته جمعی توانستیم هم شرکت را ارتقاء بدهیم هم پرسنل را افزایش دهیم.من از زمان شروع کارشناس فروش بودم و با تلاش های خود و توجه مدیران توانستم به سمت مدیریت شکایت و پیگیری ارتقاء پیدا کنم

درمورد چالش های کارتان بگویید.

مشتریانی که با ما تماس میگیرند با صبر و حوصله اطلاعات را به ما نمیدهند و از خرید آنها مطمئن نیستیم و ما خواهشمندیم که این صبرو حوصله را هنگام تماس با ما داشته باشند و زمان لازم را برای پیگیری به ما بدهند.

 


نظر کاربران

شما هم می توانید نظرات خود را اینجا بیان کنید
نام :
ایمیل:
کد امنیتی :
متن نظر:

ورودکاربران
  • برای افزودن به علاقه مندی باید عضو سایت باشید !
  • ایمیل:*
  • کلمه عبور:*
  • کد امنیتی:*
  • فراموشی رمز عبور